DAVLAT BOSHQARUV SEKTORLARI AXBOROT SIYOSATINI OLIB BORISHDA JAMOATCHILIK BILAN ALOQALARNING O‘RNI
Keywords:
axborot siyosati, axborot xizmati, axborot ochiqligi, aholi murojaatlari, e-hukumat;Abstract
Davlat tashkilotlari va xususiy sektorda jamoatchilik bilan aloqalarni tashkil etishning maqsadi, maqsadli auditoriya bilan ishlash jarayoni bir-biridan biroz farq qiladi. Xususiy sektor, u yoki bu turdagi mahsulot/xizmatni taklif qiluvchi har qanday biznes turi asosiy maqsad sifatida sotuv hajmini oshirishni birlamchi masala deb hisoblaydi. Sotuv hajmini oshirish uchun marketing va PR birgalikda ishlatiladi. Davlat boshqaruv sektorlari faoliyatida esa Jamoatchilik bilan aloqalarni samarali yo‘lga qo‘yishdan asosiy maqsad, sektor faoliyatining ochiqligi va oshkoraligini ta’minlash, jamoatchilik oldida tashkilotning hisobdorligini oshirish hisoblanadi. Shunga ko‘ra, davlat organlari Respublika fuqarolari oldidagi vazifalarini qay tarzda bajarayotganligini doimiy ko‘rsatish uchun muntazam axborot oqimini shakllantirish, asosiy rasmiy axborot muhitini yaratish va rasmiy manbaa sifatida tashkilot axborot xizmatidan foydalanishi zarur.
References
Qudratxo‘ja Sh., Eshbekov T. PR va parlament jurnalistikasi. O‘quv qo‘llanma. –T.:O‘zbekiston Jurnalistika va ommaviy kommunikatsiyalar universiteti, 2019. –b. 62.
Doris A. Graber, The Power of Communication: Managing Information in Public Organizations. Washington, DC: CQ Press, 2003. –p.9.
Zamonaviy media muhitda PR xizmatlar. J. VIII. –T: “O’zbekiston” NMIU, 2019. –b.45.