DAVLAT BOSHQARUV SEKTORLARI AXBOROT SIYOSATINI OLIB BORISHDA JAMOATCHILIK BILAN ALOQALARNING O'RNI
Creators
- 1. O'zbekiston Jurnalistika va Ommaviy Kommunikatsiyalar Universiteti Axborot xizmati va Jamoatchilik bilan aloqalar yo'nalishi 2-boshqich magistranti
Description
Davlat tashkilotlari va xususiy sektorda jamoatchilik bilan aloqalarni tashkil etishning maqsadi, maqsadli auditoriya bilan ishlash jarayoni bir-biridan biroz farq qiladi. Xususiy sektor, u yoki bu turdagi mahsulot/xizmatni taklif qiluvchi har qanday biznes turi asosiy maqsad sifatida sotuv hajmini oshirishni birlamchi masala deb hisoblaydi. Sotuv hajmini oshirish uchun marketing va PR birgalikda ishlatiladi. Davlat boshqaruv sektorlari faoliyatida esa Jamoatchilik bilan aloqalarni samarali yo‘lga qo‘yishdan asosiy maqsad, sektor faoliyatining ochiqligi va oshkoraligini ta’minlash, jamoatchilik oldida tashkilotning hisobdorligini oshirish hisoblanadi. Shunga ko‘ra, davlat organlari Respublika fuqarolari oldidagi vazifalarini qay tarzda bajarayotganligini doimiy ko‘rsatish uchun muntazam axborot oqimini shakllantirish, asosiy rasmiy axborot muhitini yaratish va rasmiy manbaa sifatida tashkilot axborot xizmatidan foydalanishi zarur.
Files
272-275.pdf
Files
(778.6 kB)
Name | Size | Download all |
---|---|---|
md5:f86e867b9cddbc8fd6a19fd8e124075a
|
778.6 kB | Preview Download |
Additional details
Related works
- Is cited by
- Journal article: 10.5281/zenodo.7990116 (DOI)