INKLYUZIV TA’LIMINI TASHKIL ETISHNING MAQSAD VA VAZIFALARI
Keywords:
Maxsus ehtiyojli bolalar, inklyuziv ta’lim, boshlang‘ich sinf o‘quvchilari, inklyuziv model, tuzatuvchi ta’lim, integratsiyalashgan ta’lim, uyda ta’lim, ta’limda inklyuziv yondoshish.Abstract
Ushbu maqolada maxsus ehtiyojli bolalar ta’lim tarbiyasi, bu sohadagi dolzarb masalalar, inklyuziv ta’lim siyosatini amalga oshirish tuzilmasi, ta’lim yuzasidan alohida ehtiyojga ega bo‘lgan ommaviy maktablarda o‘qish imkoniyatlari kabi masalalar ko‘rib chiqilgan. Ushbu jarayon o‘zining quyidagi huquqiy, ijtimoiy asoslariga alohida urg‘u berilgan
References
Aminova V.Yu. Integrirovannoye obrazovaniye dlya detey s osobыmi nujdami v doshkolnыx i shkolnыx uchrejdeniyax massovogo tipa (Metodicheskiye rekomendatsii) MNO RTsO Resursno‘y sentr YuNESKO Tashkent 2002.
Dakarskiye ramki deystviy‖- YuNESKO-2000 yil. Fransiyada chop etilgan. Kislitsina I.K. «Inklyuzivnoye obrazovaniye-obrazovaniye dlya vsex»(osnovnыye ponyatiya i kratkiy obzor mejdunarodnogo opыta) sozdano pri podderjke Yevropeyskogo Soyuza. Tashkent, 2004.
Ko‘rishida muammosi bo‘lgan bolalar inklyuziv ta’limi. Tuzuvchi Grigoryants 18. «Inklyuziv ta’lim» muvaqqat Nizomi. 2005 yil.
Norqulova Soraxon. Inkluziv ta’lim jarayonida o‘quv muhitini samarali tashkil etishning tamoyillari. Xalqaro ilmiy-amaliy anjuman materiallari. Andijon 2022-yil