MUSIQIY-RITMIK MASHQLARNING BOLALARNI UMUMIY RIVOJLANISHIDAGI AHAMIYATI
Keywords:
musiqa, ritmika, raqs harakatlari, ijodiy qolbiliyatlar.Abstract
Ushbu maqolada muallif musiqiy – ritmik mashg‘ulotlarning bolalarni umumiy rivojlanishidagi ahamiyatini ko‘rib chiqqan. Musiqiy – ritmik mashqlar bolalarda nafaqat jismoniy qobiliyatlar, balki ilk ijodiy qobiliyatlarni ham shakllantiradi.
References
Зарецкая Н.В. Танцы для детей старшего дошкольного возраста: пособие для практических работников ДОУ / Н.В. Зарецкая. – М.: Айрис-пресс, 2005. – 128с.
Зарецкая Н.В. Танцы для детей среднего дошкольного возраста: пособие для практических работников ДОУ / Н.В. Зарецкая. – М.: Айрис-пресс, 2008. – 112с.
Карпенко В.Н. Народно-сценический танец: монография / В.Н. Карпенко, И.А.Карпенко, Ж.Багана.–М.: ИНФРА-М, 2016. – 306 с.
Колодницкий Г.А. Музыкальные игры, ритмические упражнения и танцы для детей: практическое пособие / Г.А. Колодницкий. – М.: Гном-Пресс, 2001. – 64 с.
Raxmonberdiyeva, S. M. (2021). MUSIQA DARSLARIDA BOLALARNING MUSIQIY IJODIY FAOLIYATINI SHAKLLANTIRISHNING SAMARADORLIGI. Интернаука, (19-6), 15-16.
Raxmonberdiyeva, S. M. (2020). OQUVCHILAR ESTETIK DIDINI SHAKLLANTIRISHDA MUSIQA TINGLASH FAOLIYATINING TUTGAN ORNI. Интернаука, (1-3)
Shukurova, N. G. (2021). COMPUTER TECHNOLOGY IN MODERN MUSIC EDUCATION. Academic research in educational sciences, 2(2), 1086-1089.
Shukurova, N. Pedagogical and Psychological Fundamentals of Teacher Professional Competence. JournalNX, 679-681.