INGLIZ TILIDAN O‘QUVCHILAR BILIM DARAJASINI NAZORAT QILISHDA DAVLAT TA’LIM STANDARTI, O‘QUV DASTURLAR VA DARSLIKLAR TAHLILI

Authors

  • Munira Ravshanovna Muhitdinova p.f.f.d. Toshkent Axborot Texnologiyalari Universiteti
  • Go‘zal Ashirboyevna To‘xtayeva Chirchiq Davlat Pedagogika Universiteti magistratura 2-kurs talabasi

Keywords:

dastur, ta’lim, o‘quv reja, tahlil, standart, vazifa, birliklar, ko‘rsatkichlar.

Abstract

Ushbu maqolada ingliz tili fanidan o‘quvchilar bilim darajasini nazorat qilishda davlat ta’lim standarti va o‘quv dasturlaridan qanday foydalanishni hamda darsliklar tahlili qanday qilinishi to‘g‘risida so‘z yuritiladi.

References

O‘zbekiston Respublikasi Davlat ta’lim standarti. Toshkent 2017. 187-son.- 10b

Кларин.М.В. Инновационные модели учебного процесса в современной зарубежной педагогике: Дисс. д-ра пед. Наук.-М.:1994.-365с

O‘zbekiston Respublikasi 5-9 sinf o‘quvchilarining bilimlari sifatini nazorat qilishning reyting tizimi to‘g‘risidagi nizom. Toshkent. 2010.-2 b

Fanning o‘quv-metodik majmuasi tarkibi. O‘zbekiston Respublikasi OLiy va O‘rta maxsus ta’lim vazirligi hay’atining 2009 yil 10 dekabrdagi 11/6 raqamli “OLiy ta’lim muassasalarida fanlar bo‘yicha zamonaviy darslik va o‘quv-uslubiy majmualar tayyorlash to‘g‘risida”gi qarori 3-ilova. Toshkent, 2009.-44 b

Djo‘rayev R.X. Ta’limda interfaol texnologiyalar,-Toshkent, 2010,-87 b

«Kompyuterlashtirishni rivojlantirish va axborot-kommunikatsiya texnologiyalarini yanada rivojlantirish to g‘risida» 2002 yil 31 maydagi PF- ʻ3080-sonli Farmoni.

Abrahamsen, E., & Mitchell, J. Communication and sensorimotor functioning in children with autism// Journal of Autism and Developmental Disorders, 1990. - pp. 75–85.

https://ia800902.us.archive.org/0/items/maxwaltersgerman00waltrich/maxwaltersgerman00waltrich.pdf

Downloads

Published

2022-12-31

How to Cite

Muhitdinova , M. R., & To‘xtayeva, G. A. (2022). INGLIZ TILIDAN O‘QUVCHILAR BILIM DARAJASINI NAZORAT QILISHDA DAVLAT TA’LIM STANDARTI, O‘QUV DASTURLAR VA DARSLIKLAR TAHLILI. Innovative Development in Educational Activities, 1(6), 305–322. Retrieved from https://openidea.uz/index.php/idea/article/view/625