МАРКЕТИНГ ХИЗМАТЛАРИНИ КОРХОНАЛАР АМАЛИЙ ФАОЛИЯТИГА ЖОРИЙ ЭТИШ ВА САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШ ЙЎЛЛАРИ
Keywords:
хизматлар, маркетинг хизмати, хизматлар бозори, маркетинг хизмати модели, номоддийлик, ажралмаслик, ўзгарувчанлик, сақлашнинг имконсизлигиAbstract
Мақолада “Маркетинг хизматлари”ни назарий асосларини шаклланиши, 1970 йиллардан ҳозирги давргача бўлган жараёндаги талқини, олимлар томонидан берилган мулоҳазалар таҳлил қилинган ва муаллифлик таърифи берилган. Ўзбекистонда маркетинг хизматларини ривожлантириш бўйича илмий-тадқиқот ишларини олиб боришни йўлга қўйиш бўйича тавсиялар берилган.
References
Ўзбекистон Республикаси Президентининг 2022 йил 28 январдаги “2022-2026
йилларга мўлжалланган Янги Ўзбекистоннинг тараққиёт стратегияси” тўғрисидаги ПФ-60-сонли фармони. https://lex.uz/pdfs/5841063
Назаров Ш. Хизматлар-тез самара берадиган соҳа. http;//parliament.gov.uz.
Карх Д.А. Теоретические основы развития сущности услуг, Вестник ЮУрГУ, №7, 2010, 89-91 стр.
Лавлок К. Маркетинг услуг: персонал, технология, стратегия.-4-е изд.: пер.с англ./ К.Лавлок.-М.-Издательский дом “Вильямс”, 2005. -1008 с.
Маркова В.Д. Маркетинг услуг / В.Д.Маркова.-М: Финансы и статистика, 1996.-128 с.
Лыгина, Н.И. Маркетинг товаров и услуг: Учебник / Н.И.Лыгина, И.Р.Ляпина.- М.-ФОРУМ:ИНФРА-М, 2055. -240с.
Песоцкая,Е.В. Маркетинг услуг / Е.В.Песоцкая. -Спб.:Из-во “Питер”, 2000.-160с
Стаханов В.Н. Маркетинг сферы услуг: учеб.пособие /В.Н.Стаханов, Д.В.Стаханов.- М.: Экспертное бюро, 2001.-160 с.
Новаторов Э.В. Маркетинг услуг: теория и технология. Монография, СПб, ИП Петров Д.А., 2015 г. 200 стр.
Воронкова, О.В. Маркетинг услуг: учебное пособие / О.В. Воронкова, Н.И. Саталкина. – Тамбов : Изд-во ФГБОУ ВПО «ТГТУ», 2011 г. 92 стр.
Солиев А.,Бузрукханов С. Маркетинг. Дарслик, Т.- 2010.
“Сифатни бошқариш ва сифатни таъминлаш” ISO 8402:1994 Халқаро стандарти