BOSHLANG‘ICH SINF YOSHDAGI BOLALARNING PSIXOLOGIYASIGA TA’SIR QILUVCHI KOMPYUTERGA QARAMLIK VA INTERNET MULOQOTI

Authors

  • Sarvarbek Jumali o‘g‘li Sheraliyev Guliston Davlat Universiteti Pedagogika fakulteti Amaliy psixologiya yo‘nalishi 37/22-guruh 1-bosqich talabasi
  • Sevinch Akmal qizi Qurbonova Guliston Davlat Universiteti Pedagogika fakulteti Boshlang‘ich ta’lim yo‘nalishi 51/20-guruh 3-bosqich talabasi

Keywords:

Giyohvandlik, kompyuterga qaramlik, qimor o‘yinlariga qaramlik, kiber giyohvandlik, internetga qaramlik, internet, tashvish, ruhiy tushkunlik, o‘smirlar, o‘z joniga qasd qilish.

Abstract

So‘nggi paytlarda jamiyatni kompyuterlashtirish munosabati bilan kiber giyohvandlik keng tarqaldi, bunday holatlar maktabni ham chetlab o‘tmadi. Internet hammani diqqat markaziga aylanadi, hayotga qiziqish yo‘qoladi, virtual haqiqatga kirish imkoni bo‘lmaganda bo‘shliq va asabiylashish hissi paydo bo‘ladi. Bu holat ijtimoiy-psixologik dipressiyaning paydo bo‘lishiga sabab bo‘ladi bunday holatlar o‘z joniga qasd qilish xatti-harakatlarining rivojlanishi uchun unumdor zamin bo‘lishi mumkin.

References

Обжорин. А.М. Компьютерная профилактика и интернетзависимость в современной школе / А.М.Обжорин // Научное обеспечение системы повышения квалификации кадров. 2011. № 1 (6). С. 79.

Лопеш Эвелин де Алмейда, Передерий, Н.А. Исследование интернет Озависимости среди школьников / Лопеш Эвелин де Алмейда , Н.А. Передерий // Вестник медицинскихx интернет- конференций. 2014. Том 4, № 11. С. 1243.

Дуткин. М.П. Флюктуация суицидального поведения населения севера. Якутск, 2009. 36 с.

Ликсван. А.В, Мозговая,Н.Н. Особенности психологического пространства личности школьников, зависимых от компьютерных игр / А.В. Ликсван , Н.Н. Мозговая // Инновационная наука. 2017. № 12. С. 194.

Downloads

Published

2022-12-25

How to Cite

Sheraliyev , S. J. o‘g‘li, & Qurbonova , S. A. qizi. (2022). BOSHLANG‘ICH SINF YOSHDAGI BOLALARNING PSIXOLOGIYASIGA TA’SIR QILUVCHI KOMPYUTERGA QARAMLIK VA INTERNET MULOQOTI. Innovative Development in Educational Activities, 1(6), 173–176. Retrieved from https://openidea.uz/index.php/idea/article/view/548