Published December 13, 2022 | Version v1
Journal article Open

TASVIRIY SAN'AT O'QITUVCHILARINING KASBIY KOMPETETLIGINI RIVOJLANTIRISH NAZARIYASI VA METODIKASI

  • 1. Katta o'qituvchi, Navoiy davlat pedagogika instituti San'atshunoslik fakulteti

Description

Ushbu maqolada tasviriy san’at faoliyatini takomillashtirish va unda beriladigan bilim va ko‘nikmalar samaradorligini oshirishning asosiy vositasi gumanitar fanlarni o‘rganishda fanlararo va fanlararo bog‘liqlik tizimidan foydalanish hisoblanadi. Buning uchun, avvalo, ijodkorning hayotiga kirish uchun hamma narsa haqida aniq ma’lumotga ega bo‘lishni talab qiladi. Yalang‘och ko‘zga eng oson ilmdek tuyuladi, lekin uning shirin ta’mini bilish uchun, agar siz ijodkor mehnatining cho‘qqisini, uning ildizini bilsangizgina haqiqiy san’atkor bo‘lasiz va kelajak avlodga bu go‘zal ilmni o‘rgatasiz. hayot. biladi Kub, prizma, ko‘pburchak piramida, konus, silindr, shar va shunga o‘xshash jismlarning rasmini chizishda o‘qituvchi matematika va chizmachilik fanlari bilan bog‘langan bo‘lishi kerak. O‘qituvchi birinchi navbatda maktabda tasviriy san’at kabinetini tashkil qilishi kerak. Tasviriy san’atga juda yaqin bo‘lgan biologiya, mehnat, matematika, chizmachilik, geografiya, adabiyot, tarix kabi fanlar kabinetida dasturlar, darsliklar va ko‘rgazma materiallari bazasini yaratish zararli. Tasviriy san’at o‘qituvchisi ish rejasini tuzadi, har bir dars bilan qaysi mavzu bog‘liqligini ko‘rsatadi

Files

20-24.pdf

Files (288.6 kB)

Name Size Download all
md5:7a5a90862a6cfc482f9d62717bf4a23b
288.6 kB Preview Download

Additional details

Related works

Is cited by
Journal article: 10.5281/zenodo.7434325 (DOI)

References

  • .Ta'lim to'g'risida. O'zbekiston Respublikasining qonuni. // Barkamol avlod- O'zbekiston taraqqiyotining poydevori.-T.; SHarq, 1997.-20-29 b. 2.Kadrlar tayyorlash milliy dasturi. // Barkamol avlod O'zbekiston taraqqiyotining poydevori.-T.; SHarq, 997.-34-63 b. 3. 5110800 – Tasviriy san'at va muhandislik grafikasi bakalavriyat ta'lim yo'nalishining davlat ta'lim standarti. 4.Xasanov R. Tasviriy san'atni o'qitish metodikasidan amaliy mashg'ulotlar. O'quv qo'llanma.-Toshkent: TDPU, 2006. -72 b. 5. Choriyevich J. S. Tasviriy san'atda rang va yorug'liklarning o'rni //Science and innovation. – 2022. – Т. 1. – №. C2. – С. 113-116