O‘QUVCHILARNI KASB–HUNARGA YO‘NALTIRISH ISHLARIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARI BILAN O‘TKAZILADIGAN DIDAKTIK O‘YINLARNING AHAMIYATI
Keywords:
zamonaviy ta’lim, didaktik o‘yin, dunyoqarash, aqliy faoliyat, o‘yin turlari, o‘yin bosqichlari, motiv, ishtiyoq, kasb, innovatsiya, integratsiya.Abstract
Ushbu maqolada maktablarga kasb-hunarga yo‘naltirish ishlariga zamonaviy yondashuv, boshlang‘ich sinf o‘quvchilarini kasbiy bilimlarini oshirishda didaktik o‘yinlardan foydalanishning ahamiyati, dars jarayonida qo‘llaniladigan didaktik o‘yinlar, ularning turlari va qo‘llash tartibi haqida fikrlar bayon etilgan.
References
Yo‘ldoshev J.G‘. “Ta’lim yangilanish yo‘lida”.– T.: O‘qituvchi. 2000.
Yo‘ldoshev J.G‘, Usmonov S.A. Zamonaviy pedagogik texnologiyalarni amaliyotga joriy etish. Toshkent, 2008 y.
Sayidahmedov. N. Yangi pedagogik texnologiyalar.T.,”Moliya”, 2003.
K.Jo‘raboyev.O‘quvchi yoshlarnikasb-hunarga yo‘naltirish bo‘yichapsixologik-pedagogik o‘yinlar,mashqlar va metodikalar.T.,2017 y
Mirzayev J.O., Beknazarova X.S. Yakubova G.L. Boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida miqdoriy tushunchalarni shakllantirish usullari. Research And Education. 2023/11/30 295-299 betlar.
Mirzayev J.O., Ergasheva M., Aniq fanlarni o‘qitishning muammolarini nazariy va amaliy ahamiyati. Interpretation and researches. 2024/2/18