CHET TILINI MASOFAVIY O‘QITISH BILAN O‘ZBEKISTON RESPUBLIKASI TA’LIM MUASSASALARIDA O‘QUV JARAYONINI BOSHQARISHGA KREATIV YONDASHUV

Authors

  • Fotima Nusratovna Avliyakulova NavDPI, Ta’lim muassasalaring boshqaruvi magistranti
  • Nodira Qulliyevna Murodova NavDPI “Geografiya va iqtisodiy bilim asoslari” kafedrasi professori
  • Dilmurod Kholmurodovich Umrzoqov NavDPI Pedagogika va psixologiya” kafedrasi PhD dots

Keywords:

kreativ yondashuv, QR kod, masofaviy ta’lim, chet tili, talabalar, darsliklar

Abstract

Ushbu maqolada oʻrganilayotgan mavzuni ovozli va oʻrganilayotgan mavzuni tushuntirib beradigan QR kodli darslik va qoʻllanmalardan foydalangan holda ingliz tilini masofaviy oʻqitish haqida soʻz boradi. Ushbu kreativ yondashuv ingliz tilini oʻrganishni osonlashtiradi va soddalashtiradi.

References

O‘zbekiston Respublikasining 2020-yil 23-sentabrdagi 637-sonli qonuni.

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining "Ma’ muriy islohotlar doirasida oliy ta‘lim, fan va innovatsiyalar sohasida davlat boshqaruvini samarali tashkil etish chora-tadbirlari to‘ g ‘risida"2023-yil 3-iyuldagi PQ200-son qarori.

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidetning Farmoni ««Oʻzbekiston-2030» strategiyasini «Yoshlar va biznesni qoʻllab-quvvatlash yili» da amalga oshirishga oid davlat dasturi toʻgʻrisida», 2024 yil, 21 fevral, PF-37-son.

F.N.Avliyakulovaning "Xalqaro ilmiy-amaliy konferensiya materiallari to‘plami "dan O‘zbekistonning xalqaro reyting va indekslardagi mavqeini yaxshilash: nazariya, amaliyot va strategiya 2-qism, 2023-yil 17-noyabr"maqolasi.

"Fan va innovatsiya" dan F.N.Avliyakulovaning maqolasi "SCIENCE AND INNOVATION INTERNATIONAL SCIENTIFIC JOURNAL VOLUME 2 ISSUE 12 DECEMBER 2023 UIF-2022: 8.2 | ISSN: 2181-3337 | SCIENTISTS.UZ».

Downloads

Published

2024-05-13

How to Cite

Avliyakulova , F. N., Murodova , N. Q., & Umrzoqov , D. K. (2024). CHET TILINI MASOFAVIY O‘QITISH BILAN O‘ZBEKISTON RESPUBLIKASI TA’LIM MUASSASALARIDA O‘QUV JARAYONINI BOSHQARISHGA KREATIV YONDASHUV. Innovative Development in Educational Activities, 3(9), 28–31. Retrieved from https://openidea.uz/index.php/idea/article/view/2395