JISMONIY TARBIYA VA SPORTDA MENEJMENTNING AHAMIYATI

Authors

  • O‘lmasbek Sulton o‘g‘li Safarov O‘zbekiston davlat jismoniy tarbiya va sport universiteti Jismoniy tarbiya va sport menejmenti, sport tadbirlarini tashkil etish va boshqarish yo‘nalishining 1-kurs magitranti

Keywords:

sport menejmenti, marketing, global miqyosda ulkan biznesga aylandi, Spor menejmenti – bu kompaniya yoki sport tashkilotini boshqarishga imkon beradigan tadbirlar to‘plami, homiylik orqali daromadni oshirish, samarali byudjetlarni ishlab chiqish, tashkilot ichidagi turli xizmatlar, sportning biznes tomonini boshqarish

Abstract

Ushbu ilmiy maqolada jismoniy tarbiya va sportda menejmentning asosoiy roli va ahamiyati nimadaligini qolaversa sport sohasidagi barcha tashkilotlarning boshqaruv faoliyati shu jumladan sport inshootlari va jihozlariga alohida e’tibor qaratish buning uchun esa sport sohasida biznesni rivojlantirish kerakligi, sport tashkilotlariga homiylarni jalb qilish va reklama orqali moddiy ba’zani kengaytirish ya’ni samarali byudjetni ishlab chiqish takidlab o‘tilgan.

References

“Jismoniy tarbiya va sportda menejment hamda marketing”. O‘quv

uslubiy - qo‘llanma Raximqulov K.D - Nizomiy nomidagi TDPU Jismoniy madaniyat va uni oqitish metodikasi kafedrasi mudiri, dotsent,

Yadgarov A.A - Nizomiy nomidagi TDPU Jismoniy madaniyat va uni oqitish metodikasi kafedrasi dotsenti.

“Menejment va marketing asoslari”. O‘quv – uslubiy qo‘llanma. Sh.A.Tursunov, Sh.B.Rashidova.

.3. Toshkent moliya instituti. “Menejment mutaxassislikka kirish” O‘quv qo‘llanma. D.Sobirjonova, U.Boymatova.

Z.T.G‘ulomov, R.X.Nabiullin, G.Z.Kamilova, Darslik , Jismoniy tarbiya va sport menejmenti.

Downloads

Published

2024-04-30

How to Cite

Safarov , O. S. o‘g‘li. (2024). JISMONIY TARBIYA VA SPORTDA MENEJMENTNING AHAMIYATI. Innovative Development in Educational Activities, 3(8), 101–104. Retrieved from https://openidea.uz/index.php/idea/article/view/2378