SUG‘URTА MАRKETINGINING АSOSIY MOHIYATI VА JORIY ETISH АSOSLАRI
Keywords:
Sug‘urta, moliya, marketing, iqtisodiyot, iqtisodiyotni rivojlantirish, talab, taklif, himoya.Abstract
Maqolada sug‘urta xizmatlari soxasida marketing faoliyatini asosiy mohiyati va joriy etish asoslari ochib berilgan. Shuningdek, sug‘urta bozorida marketingning tutgan o‘rni va qo‘llanilishi atroflicha yoritib berilgan.
References
David Bland (2008) Insurance: Principies and Practice. Compiled by David Bland, The Chartered Insurance Institut, Great Britain, 2008, 329 pg.
Seth Kravitz, Lev Barinskiy, Matt Wilson (2010) “Mastering Insurance Marketing” UK, 42 pg.
Алиев Б. Х. (2011) Маркетинговые аспекты развития региональных рынков страхования в России / Финансы и кредит. 15 (447). – с. 15-19.
Арбузова Ю.А., Шепелин Г.И. (2017) Особенности страхового маркетинга в современных условиях / Научный журнал. Экономика и бизнес №2. – с. 51-54.
Зубец А.Н. (2001) Маркетинговые исследования страхового рынка - М.: Центр экономики и маркетинга, - 244 с.
Шеннаев Х.М. Суғурта агентлари учун қўлланма. –Т.: infoCOM.UZМЧЖ, 2010. – 206 б.;
Ашрафханов Б., Мирсадиков М. Развитие страхового законодательства Республики // Рынок, деньги и кредит. –Т., 2002, № 11-12. – 30 б.;
Қўлдошев Қ.М. Суғурта бозори. Ўқув қўлланма. – Т.: Молия-иқтисод., 2011. – 65 б.;
Абдурахмонов И.Х. Ўзбекистон Республикасида жавобгарликни суғурталашнинг амалиётини такомиллаштириш. Автореф. дисс. ... и.ф.н. – Т., 2010 й. – 26 б.