DIVERSIFIKATSIYA JARAYONINING ASOSIY TAMOYILLARI VA ULARNING MAZMUNI
Keywords:
tamoyil, o‘zgaruvchanlik, shaxsga qaratilganlik, muqobil variantlilik, insonparvarlik, yangilik, ta’lim, diversifikatsiya, texnologiya.Abstract
Biz uzluksiz ta’limdagi diversifikatsiya jarayonining asosiy tamoyillari sifatida uning muttasil o‘zgaruvchanlik, shaxsga qaratilganlik, muqobil variantlilik, insonparvarlik va yangilik kabi tamoyillarni belgilagan edik. Quyida sanab o‘tilgan tamoyillarning har biriga xos xususiyatlarni va ularning ta’lim sifatiga ta’sir ko‘rsatish darajasini ushbu maqola orqali alohida holda ko‘rib chiqamiz.
References
Otamurodova Sh. O. Diversifikatsiya tamoyilining talabalar kreativ potensialini yuzaga chiqarishdagi oʻrni // “Mug‘allim hәm үzliksiz bilimlendirio‘ ilimiy-metodikalыq jurnal”. – Nөkis, 2023. – № 1/1. – 92-99 b.
Пухнатова И. В. Нетрадиционные формы и методы проведения уроков как один из путей повышения познавательной деятельности учащихся. https://www.prodlenka.org/metodicheskie-razrabotki/298922-netradicionnye-formy-i-metody-provedenija-uro
Байденко В. И. Диверсификация среднего профессионалного образования: сущност, условия, пути реализаиии: автореф. дис. канд. пед. наук: 13.00.01. – М., 1995. – 16 с.
Афанасева Т. П. Профилное обучение в школе: модели, методы, технологии. Уч. пос. М., 2006.–178 с.
Недосекина Н. В. Диверсификация видов педагогической деятелности как отражение сущностних характеристок образования в постиндустриальном обшестве // “Человек и наука”. – 2013. – №2. – 70-73 с.
Галацкова И.А. Модилирование вариативных образовательных маршрутов учащихся как средсва обеспечения адаптивности школьной среды. Автореферат. –Ульяновск: 2010. – 27 с.
Axunova G. O‘zbekistonda ta’lim xizmatlari marketingi muammosi. O‘quv qo‘llanma. TDIU, T. “Iqtisod-moliya”. – 2005. – 183 b.
Артюхов М. В. Диверсификация муниципальной системи образования. Опит и перспективи. Уч. пос. –М., “Образование”, 2003. – 123 с.
Шабалина С. С. Проведение творческих исследовательских работ под руководством учителя // Исследователская работа школников. – 2005. –№5. – 115-119 с.