ТИББИЙ ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИНИНГ ТАЛАБАЛАР ОРГАНИЗМИГА ТАЪСИРИ
Keywords:
кўп соатлик ўқитиш жараёни, тиббиёт университетлари, шахсий ҳаёт, академик қийинчилик, оқибатлари, таъсири.Abstract
Дунёнинг турли давлатлари бўйича ташкил этилган таълим тизимига назар солсак, тиббиёт олийгоҳи талабалари бошқа олий таълим муассасаларидаги талабаларга қараганда кўпроқ академик қийинчиликларга дуч келишади ва шу вазиятли ҳолатларни ечиш учун кўпроқ вақтини сарфлайди ва мана шу каби муаммолар уларнинг шахсий ҳаётида ҳам жисмоний ҳам ақлий статусига ўзининг таъсирини ўтказмасдан қолмайди. Мазкур мақолада тиббиёт университети талабаларининг кўп соатлик ўқув жараёнларининг натижасида уларнинг таълимдан кейинги ҳаётида талабалардан олинган маълумотлар асосида қандай ўзгаришлар бўлиши ҳақида ва бу жараённинг оқибатлари қандай эканлигига доир маълумотлар ёритилган.
References
Супрун В.С., Супрун О.И., Сердюков А.Г. “Медико-демографические и социально-гигиенические аспекты состояния здоровья подростков Астраханской области”. – Астрахань: АГМА, 2007.
Тимченкова С. П. “Влияние интеллектуальной нагрузки на эмоциональное состояние студентов” //Вопросы науки и образования. – 2018. – №. 6 (18).
Шагина И. Р. “Влияние учебного процесса на здоровье студентов”//Астраханский медицинский журнал. – 2010. – Т. 5. – №. 2.
Hope V, Henderson M. Medical student depression, anxiety and distress outside North America:a systematic review. Med Educ.2014;48(10):963–979.
Mahendran R, Subramaniam M, Chan YH. Medical students’ behaviour,attitudes and knowledge of sleep medicine. Singapore Med J 2004;45: 587–9.
Heinen I, Bullinger M, Kocalevent RD. Perceivedstress in first year medical students - associationswith personal resources and emotional distress. BMCMed Educ.2017;17(1):4.
Dahlin M, Joneborg N, Runeson B. Stress and depression among medical students: a cross-sectional study.Med Educ.2005;39(6):594–604.
Palatty PL, Fernandes E, Suresh S, Baliga MSComparison of sleep pattern between medical and law students. Sleep Hypn; 2011;13:1-2.