BOSHLANG‘ICH TA’LIM O‘QITUVCHILARI UCHUN PIRLS TA’LIM TEXNOLOGIYALARIDAN FOYDALANIB О‘QITISHDAGI AFZALLIKLAR
Keywords:
PIRLS, texnologiya, o‘qituvchi, o‘quvchi, mashg‘ulot, taraqqiyot, innovatsiya, metod, integratsiya, ijodkorlik, ko‘nikma, malaka.Abstract
Ushbu maqolada xalqaro ilg‘or tajribalarga tayanib, boshlang‘ich ta’lim o‘qituvchilari tomonidan o‘quvchilarga bilim berishda PIRLS ta’lim texnologiyalari asosida o‘qitishni tashkil etish zarurligi, yangicha oʻqitish metodikasi, ko‘rgazmalilik, ko‘rsatmalilik va uzviyligi mujassamlashgan noan’anaviylikni o‘rganish va amaliyotga tadbiq etish jihatlari to‘g‘risidagi fikrlar bayon etilgan.
References
SH.M.Mirziyoyev “Milliy taraqqiyot yo‘limizni qatiyat bilan davom ettirib, yangi bosqichga ko‘taramiz” – Toshkent, “O‘zbekiston”, 2017-yil, 592 bet 10-bet.
Incheon declaration // Education 2030: Towards inclusive and equitable quality education and lifelong learning for all (Word Education Forum, 19-22 may 2015. Incheon, Republic of Korea). –48 p.
Muslimov N.A. “Bo‘lajak kasb ta’lim o‘qituvchilarini kasbiy shakllantirish”
/Monografiya.–Toshkent.: Fan, 2004-yil, 360 bet.
Sayidahmedov N.”Pedagogik mahorat va pedagogik texnologiya”. – Toshkent:
“Fan va texnalogiya”- 2003-yil, 340 bet.
R.A.Mavlonova, N.H.Rahmonqulova, K.O.Matnazarova, M.K.Shirinov, S.Hafizov “Umumiy pedagogika” – Toshkent, “Fan va texnalogiya” nashriyoti, 2018-yil, 530 bet.
Safarov, B.N. (2022). PIRLS-XALQARO OʻQISH SAVODXONLIGINI OʻRGANISH BOʻYICHA TARAQQIYOT. Ta’lim faoliyatida innovatsion rivojlanish, 1 (5), 134-138.
Safarov, B.N. (2022 yil, noyabr). MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARIDA PEDAGOGIK KOUCHINGNI TOSHKIL ETISHNING DOLZARBLIGI. 21- ASRDA INNOVATSION TA’LIMNING O‘RNI VA AHAMIYATIGA BASHLANGAN XALQARO KONFERENSIYADA ( 1-jild, 8-son, 30-35-betlar).
Safarov, B. (2021). 6-7 yoshli bolalarni maktab ta’limiga tayyorlashda matematika mashg‘ulotlarini axamiyati: 6-7 yoshli bolalarni maktab ta’limiga tayyorlashda matematika mashg‘ulotlarini axamiyati. Maktabgacha ta’lim jurnali , 2 (2).
Norboyevich, SB, & Axmadjonovna, BM (2023). TA’LIM MUASSASALARIDA TA’LIM-TARBIYA JARAYONINI SAMARALI TASHKIL ETISHNING BOSHQARUV PRINSPLARI. Ta’lim faoliyatida innovatsion rivojlanish , 2 (4), 18-23.
Tayirov M. BOLAJAK OQITUVCHILARNING KASBIY MADANIYATIGA QOYILGAN TALABLAR //Журнал Педагогики и психологии в современном образовании. – 2021. – №. 3.
Мелиев Х. А., Сафаров Б. Н. OИЛА, МАКТАБ ВА МАКТАБГАЧА ТАЪЛИМ ТАШКИЛОТИ ҲАМКОРЛИГИНИ ТАКОМИЛЛАШТИРИШНИНГ МАЗМУНИ //Academic research in educational sciences. – 2021. – Т. 2. – №. 11. – С. 1312-1316.
Bo‘ltakov S., Begaliyeva H. TA’LIM JARAYONIDA KREATIV FIKRLASHNING AHAMIYATI //Академические исследования в современной науке. – 2023. – Т. 2. – №. 9. – С. 129-132.
Norboyevich, Safarov Botir. "XALQARO BAHOLASH DASTURLARI (PIRLS) ASOSIDA BO‘LAJAK BOSHLANG ‘ICH SINF O‘QITUVCHILARININING KASBIY-METODIK TAYYORGARLIGINI TAKOMILLASHTIRISH." QO‘QON UNIVERSITETI XABARNOMASI 1 (2023): 103-105.
Norboyevich, Safarov Botir, and Nabiyeva Gulnora. "BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI AQLIY TARBIYALASHDA DIDAKTIK O‘YINLARNING AHAMIYATI." CONFERENCE OF NATURAL AND APPLIED SCIENCES IN SCIENTIFIC INNOVATIVE RESEARCH. Vol. 1. No. 1. 2024.
www.jdpu.uz
www.tdpu.uz
www.arxiv.uz