OLIY TA’LIMNING TALABALAR HAYOTIGA TA’SIRI VA PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

Authors

  • Munisa Ma’ruf qizi Ro‘zmetova Nukus Davlat pedagogika instituti, Umumiy pedagogika va psixologiya kafedrasi.
  • Doniyor Islom o‘g‘li Allayarov Nukus Davlat pedagogika instituti, Umumiy pedagogika va psixologiya kafedrasi.

Keywords:

Oliy ta’lim, nazariya, rivojlanish, psixologiya, tarbiya, inson, talaba, shaxs, ideal, Men o‘brazi.

Abstract

Ushbu maqolada Oliy ta’lim talabalar hayotiga ta’sirlari, talabalik hissi va talaba ro‘liga kirgan yoshlarning psixologik xususiyatlari shuningdek, talabalarda o‘z-o‘zini tarbiyalash, boshqarish mexanizmlari, talaba shaxsini shakllantirishda, o‘z-o‘zini takomillashtirishning ahamiyati xususida so‘z yuritildi.

References

Davletshin M.G, Do‘smuhamedova Sh. va boshq, Yosh davrlari va pedagogik psixologiya,. —Toshkent, 2007

Xaydarov F.I. Xalilova N.I. Umumiy psixologiya. —Toshkent,2009y

Goziеv E. Psixologiya. T.1994.

Goziеv E. Oliy maktab psixologiyasi. T.1997.

Goziеv E. Umumiy psixologiya kursining «Shaxs» bo‘limi. (ma’ruzalar matni). T.1999 y. 28-37 b.

www.ziyonet.uz

www.psychology.com

www.aim.uz

Downloads

Published

2023-12-15

How to Cite

Ro‘zmetova , M. M. qizi, & Allayarov , D. I. o‘g‘li. (2023). OLIY TA’LIMNING TALABALAR HAYOTIGA TA’SIRI VA PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI. Innovative Development in Educational Activities, 2(23), 206–211. Retrieved from https://openidea.uz/index.php/idea/article/view/1873