TA’LIM JARAYONIDA KREATIV FIKRLASH IMKONIYATI VA UNING NAMOYON BO‘LISHI
Keywords:
Kreativ fikrlash, aqliy ko‘nikma , tafakkur, innovatsion bilim, ijtimoiy kontekst, PISA dasturi, individual qobiliyat.Abstract
Ushbu maqolada kreativ fikrlash vositalaridan foydalanish, qarashlar va yondashuvlarni shakllantirish, tafakkurni tavsiflash, o‘zgartirish va sintez qilish jarayonlarining xususiyatlarini bilish va ulardan foydalanish ko‘nikmalariga ega bo‘lishi kerak degan fikrlar ilgari surilgan. Kreativ fikrlashda taʼlimning asosiy vazifasi oʻquvchida jamiyatda muvaffaqiyatli hayot kechirishi uchun bugun va kelajakda kerak boʻladigan koʻnikmalarni shakllantirishni ko‘ramiz.
References
O‘zbekiston Respublikasi Xalq ta’limi Vazirligi. PISA tadqiqotida kreativ fikrlashni baholash doirasi.Toshkent-2020.
Exsonova F.T. O‘quvchilarda kreativ tafakkurni rivojlantirish yo‘llari Uzluksiz ta’l im. – Toshkent, 2018
Ishmuhamedov R.J Yuldashev M.A Ta’lim va tarbiyada innovatsion pedagogik texnologiyalar.-Toshkent, 2017
С. Н.Аллаярова Г.А.Абдуллаева. Тарбия жараёни сифатини квалиметрик мониторинг қилиш: муаммо ва ечимлар. Современное образование. Toshkent-2019
Ғаффоров. Я.Х. Мактаб ислоҳати ва ўқитиш методларини такомиллаштириш. Science and education. Sgientific Journal. 2020, 482.
Yodgorova Sehriyo. Keyslar asosida mantiqiy va kreativ fikr yuritish imkoniyatlarini rivojlantirishning uslubiy asoslari. Ilm-fan va innovatsiya. Ilmiy-amaliy konferensiya. https://in-academy.uz/index.php/si/article/view/17435.