ТАРИХ ВА БАДИИЙ АДАБИЁТ ФАНЛАРИНИ ИНТЕГРАТИВ ЁНДАШУВ АСОСИДА ЎҚИТИШ
Keywords:
интеграция, тарихий факт, бадиий тўқима, уйдирма маълумот, солиштириш, қиёслаш, умумлаштириш, аслини аниқлаш, ажратиш.Abstract
мақолада тарих фанини бадиий адабиёт фанига интеграция қилган ҳолда ўқитиш орқали талабаларнининг илмий хабардорлик компетенцияларини ривожлантириш, уларда тарихий фактлар ва бадиий тўқима, ёки уйдирма маълумотларни фарқлаш кўникмаси ҳосил қилинади. Бўлажак тарих фани ўқиувчиларини мустақил, мантиқий фикрлашга, тарихий фактлар билан ишлаш ва бу жараёнда мавзуга доир тарихий бадиий асарлардан фойдаланишга ўргатиш усуллари ҳақида фикр юритилган.
References
Безрукова, В. С. Интеграционные процессы в педагогической теории и практике / В.С. Безрукова. – Екатеринбург, 1994. – 152 с.
Белкин, А.С. Компетентность. Профессионализм. Мастерство / А.С. Белкин. – Екатеринбург, 2004. – 188с.
Берулава, М.Н. Теоретические основы интеграции образования / М.Н. Берулава. – М.: Изд-во Совершенство, 1998. – 192 с. 28. Беспалько, В.П. Педагогика и прогрессивные технологии обучения / В.П. Беспалько; Ин-т развития проф. образования. – М.: Изд-во Ин-та проф. образования М-ва образования России, 1995. – 336 с.
Галицких, Е.О. Интегративный подход как теоретическая основа профессионально-личностного становления будущего педагога в университете: дис.… д-ра пед. наук: 13.00.08 / Елена Олеговна Галицких. – Санкт-Петербург, 2002.–387 с.
Косянова, О.М. Интегративный подход к формированию профессиональной коммуникативной компетентности студентов правовых специальностей: автореф. дис. … док. пед. наук. / О.М. Косянова. – Москва, 2008. – 46 с. 126.
Чапаев, Н. К. Педагогическая интеграция: методология, теория, технология / Н. К. Чапаев. – Екатеринбург: Изд-во Рос. гос. проф.-пед. ун-та; Кемерово: Изд-во Кемер. гос. проф.-пед. колледжа, 2005. – 325 с.
Клёнова А.В. Интегрированный урок. Волгоград : Учитель, 2009, С.16.