КРЕДИТ МОДУЛЬ ТИЗИМИДА ТАЛАБАЛАРНИНГ АХБОРОТ КОМПЕТЕНТЛИЛИГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ

Authors

  • Бахтиёр Бахриддин ўғли Якубов 190111, Термиз давлат университети Амалий математика ва интеллектуал технологиялар кафедраси ўқитувчиси

Keywords:

кредит, модуль, компетентлик, ривожлантириш, жамият, шахс, педагог, педагогик фаолият, бўлажак ўқитувчилар.

Abstract

Ушбу мақолада бугунги таълим тизими бўлган кредит модуль тизимида талабаларнинг ахборот компетентлилигини ривожлантириш масалалари ҳамда талабаларнинг ахборот компетентлилигини ривожлантиришга оид тавсиялар ишлар чиқган педагог олимларнинг мулоҳазалари келтирилган бўлиб, бу талабаларнинг ахборот компетентлилигини ривожлантириш масалаларини ёритишга алоҳида ўрин эгаллаган.

References

Ҳасанова М., Жуманова М. Кредит – модуль тизими ва унинг амалиётга жорий этиш тамойиллари (олий таълим муассасаларида математика ўқитишда). "Oriental Art and Culture" Scientific-Methodical Journal - (3) III/2020

Ўзбекистон Республикасининг Президентининг «Ўзбекистон Республикаси олий таълим тизимини 2030 йилгача ривожлантириш концепциясини тасдиқлаш тўғрисида»ги ПФ-5349-сон Фармони

У.Якибова. Бўлажак ўқитувчиларнинг ижтимоий-педагогик компетентлилиги. ТДПУ илмий ахборотлари. 2023, №3.

Н.Рузиколува. Бошланғич синф ўқувчиларининг ахборотлар билан ишлаш компетенциясини ривожлантириш методикасини такомиллаштириш. Дисс.иши.-Тошкент: ТДПУ, 2020.

О.Қўйсинов. Компетентли ёндашув асосида бўлажак ўқитувчиларнинг касбий-педагогик ижодкорлигини ривожлантириш технологиялари. Дисс.иши.-Тошкент: ТДПУ, 2019.

Ж.Усаров. Таянч ва фанга оид компетенциялар асосида таълим мазмунини такомиллаштириш ва ўқувчилар компетентлигини ривожлантириш. Дисс.иши.-Тошкент: ТДПУ, 2019.

У.Рахматов. Масала ва машқлар орқали умумий ўрта таълим мактаблари биология ўқитувчиларининг касбий компетентлигини такомиллаштириш. Дисс.иши.-Тошкент: ТДПУ, 2020.

Downloads

Published

2023-10-13

How to Cite

Якубов , Б. Б. ў. (2023). КРЕДИТ МОДУЛЬ ТИЗИМИДА ТАЛАБАЛАРНИНГ АХБОРОТ КОМПЕТЕНТЛИЛИГИНИ РИВОЖЛАНТИРИШ. Innovative Development in Educational Activities, 2(19), 187–192. Retrieved from https://openidea.uz/index.php/idea/article/view/1693