БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚИТУВЧИЛАРИГА ХОС КАСБИЙ ФАЗИЛАТЛАРИНИ ШАКЛЛАНТИРИШНИНГ ПСИХОЛОГИК АСОСЛАРИ
Keywords:
бошланғич синф, ўқитувчи, бошланғич синф ўқитувчиси, тарбияга йўналганлик, ижодкорлик, меҳнатсеварлик.Abstract
Мақолада илмий-педагогик адабиётлар, миллий-маънавий мерос намуналари ҳамда педагогика-психология соҳасидаги тадқиқотларни ўрганиш орқали Бошланғич синф ўқитувчиларига хос сифат ва фазилатларини шакллантиришнинг назарий асосларини ўрганиш келтирилган. Бундан ташқари бошланғич синф ўқитувчиларига хос сифат ва фазилатларини шакллантиришнинг психологик асослари изоҳланган.
References
Гаранина Ж.Г. Структура и уровни личностно-профессионального саморазвития будущих специалистов. // Современные проблемы науки и образования. 2013. - №6. - С. 179-183.
Качалова Л.П. Профессиональная рефлексия как педагогический феномен. // Актуальные проблемы современного образования. 2005. - № 3. - С. 90-97.
Мураталиева Н. Х. Личностная ориентация будущих учителей началных классов. Дисс. ...канд. психол. наук- Т.: 2005.-145 с.
Мақсадова, М. С., & Очилова, З. З. (2021). БОШЛАНҒИЧ СИНФ ЎҚИТУВЧИСИНИНГ ЎЗИГА ХОС ПСИХОЛОГИК ХУСУСИЯТЛАРИ. “XXI АСР ПСИХОЛОГИЯСИ” МАВЗУСИДАГИ ХАЛҚАРО ИЛМИЙ-АМАЛИЙ АНЖУМАНИ МАҚОЛАЛАР ТЎПЛАМИ, 133.
Мақсадова, М. С. (2020). Ўқитувчи психологияси. Қарши.: Насаф.
Максадова, М. С. (2015). ПСИХОЛОГИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКИ СОВРЕМЕННОГО УЧИТЕЛЯ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ. Журнал научных публикаций аспирантов и докторантов, (3), 105-108.
Sayxonovna, M. M. (2022). Yosh Pedagogni Kasbiy Moslashuvining Psixologik Xususiyatlari. Miasto Przyszłości, 24, 487-489.
Одилова Н. Г., Рахимова И. И. ФОРМИРОВАНИЕ ЧУВСТВО ОТВЕТСТВЕННОСТИ У ШКОЛЬНИКОВ //Интернаука. – 2017. – №. 26. – С. 21-22.
Расулов А.И. Ўқитувчи шахсининг тарбиячи сифатида ўқувчилар билан ўзаро муносабат даражалари. Псих. фанл. номз. ...диссертацияси.- Т.: 2001-184 б.
Рахимова И. И. и др. Развитие инклюзивного образования в современном мире // Интернаука. – 2019. – №. 3-1. – С. 74-75.