БОШЛАНҒИЧ ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИДА ПЕДАГОГИК ҲАМКОРЛИКНИ ТАЪМИНЛАШНИНГ ДИДАКТИК ХУСУСИЯТЛАРИ

Authors

  • Манзура Абдуллаевна Қосимова Бухоро давлат университети, мактабгача таълим кафедраси ўқитувчиси

Keywords:

педагогик ҳамкорлик, ҳамкорлик принциплари, дидактик мажмуа, инсонпарварлик, демократия принципи, индивидуал ёндашув, педагогик-психологик ташхислаш, шахсга йўналтирилган ёндашув, ўқитувчи-ўқувчи ҳамкорлиги, ҳамкорликдаги педагогик муҳит.

Abstract

Ушбу мақолада педагогик ҳамкорлик жараёни, уни ташкил этиш имкониятлари, мазкур жараённинг ўзига хос хусусиятлари, ўқувчи шахсига янгича нуқтаи назардан ёндашиш, ўқувчиларни фаоллаштирувчи ва ривожлантирувчи дидактик мажмуаларнинг ўзига хос характери, улардаги ўқув материалларида педагогик ҳамкорликни таъминлаш, ҳамкорликдаги педагогик тизимда ўқувчиларни тарбиялаш, атроф-муҳитга педагогик руҳ бағишлаш имкониятлари очиб берилган ҳамда ушбу йўналишда аниқ тавсиялар тақдим этилган. 

References

Дьяченко В.К. Сотрудничество в обучении: О коллективном способе учебной работы: Кн. для учителя. – М.: Просвещение, 1991. – 192 с.

Князева Е.Н. Курдюмов С.П. Синергетика и новые подходы к процессу обучения / Е.Н. Князева, С.П. Курдюмов / http://www. uni-dubna. ru

Место и роль учителя в инновационных педагогических технологиях: Тез.докл. межвуз. науч.-пр. конф., 26–28 мая 1994 г. – Бирск: Б.и., 1994. – 206 с.

Дилова Н.Ғ. Педагогик ҳамкорлик воситасида таълим сифати ва самарадорлигини таъминлаш имкониятлари //Халқ таълими. – Тошкент, 2012. – № 3. – Б. 76 -77. (13.00.01 №17)

Дилова Н.Ғ. Таълим жараёнида инновацион технологиялардан фойдаланишнинг афзалликлари //Узлуксиз таълим. – Тошкент: 2016. – № 2. – Б.3 -7. (13.00.01 №9)

Дилова Н.Ғ. Узлуксиз таълим тизимида ҳамкорлик асосида педагогик муомала ва мулоқот усулларини шакллантириш//Узлуксиз таълим. – Тошкент: 2017. – № 1. – Б.9 -12. (13.00.01 №9)

Downloads

Published

2023-09-30

How to Cite

Қосимова , М. А. (2023). БОШЛАНҒИЧ ТАЪЛИМ ЖАРАЁНИДА ПЕДАГОГИК ҲАМКОРЛИКНИ ТАЪМИНЛАШНИНГ ДИДАКТИК ХУСУСИЯТЛАРИ. Innovative Development in Educational Activities, 2(18), 80–86. Retrieved from https://openidea.uz/index.php/idea/article/view/1631