INGLIZ TILINI OʻRGANISH MOTIVATSIYASINI OSHIRISHDAGI INTERFAOL TA’LIM USULLARINING AHAMIYATI
Keywords:
interaktiv metodologiya, motivatsiya, ingliz tili, muloqot.Abstract
Maqolada xorijiy tillarni oʻqitishda oʻqitishning interfaol shakllaridan talabalarning uni oʻrganishga boʻlgan qiziqishini oshirish vositasi sifatida foydalanish koʻrsatilgan. Ta’riflangan interfaol texnologiyalar chet tilini oʻrgatishda tilga yoʻnaltirilmagan fakultet talabalari uchun qoʻllaniladi.
References
Виханский О. С., Наумов А. И. Менеджмент: Учебник. – 3-е изд. – М.: Гардарики, 1999. – С. 528.
“Motivation: State, Trait, or Both”,Motivation, Effort, and the Neural Network Model, 2020 — 93–101 bet. DOI:10.1007/978-3-030-58724-6_8. ISBN 978-3-030-58724-6.
Rasulov, Erkin Madraimovich. "ELEKTRON PORTFOLIO TALABANING KASBIY VA IJODIY FAOLIYATLARINI RIVOJLANTIRISH VOSITASI SIFATIDA." Ta’lim faoliyatida innovatsion rivojlanish 2.13 (2023): 41-46.
Хархенова А. Ф. “Интерактивные формы обучения как условие повышения мотивации к изучению английского языка” ВЕСТНИК БУРЯТСКОГО ГОСУДАРСТВЕННОГО УНИВЕРСИТЕТА 4/2015
Rasulova, Dilafruzxon. "LINGVOKULTUROLOGIYA TIL VA MADANIYAT FANI SIFATIDA RIVOJLANISHI." Scienceweb academic papers collection (2023).
Панина Т. С., Вавилова Л. Н. Современные способы активации обучения. – М.: Академия, 2008. – С.176.
Зимняя И. А. Ключевые компетентности как результативно-целевая основа компетентностного подхода в образовании. – М.: Исследовательский центр проблем качества подготовки специалистов, 2004. – С. 40