O‘QUVCHILARNI FAOLLASHTIRISH, MUSTAQIL ISHLARNI TASHKIL ETISH ORQALI BILIM SAMARADORLIGINI OSHIRISH USULLARI
Keywords:
ta’lim-tarbiya, mustaqil ta’lim, bilim samaradorligi, baholash, ta’lim jarayoni, rag‘bat, mustaqil faoliyat.Abstract
Bugungi kunda maktablarda olib borilayotgan turli xil pedagogik usullar o‘quvchilar uchun samarali bo‘lib kelmoqda. Shu sababli, o‘quvchilarni bilim olishga bo‘lgan qiziqishlari ortib bormoqda. Ushbu maqola o‘quvchilarni dars jarayonida yanada faollashtirish hamda mustaqil ishlarni tashkil etish orqali bilim samaradorligini oshirish yo‘llari haqida to‘xtalib o‘tiladi.
References
Boshlang‘ich ta’lim konsepsiyasi. Boshlang‘ich ta’lim jurnali №6- 1998 yil.
Mavlyanova R. Raxmankulova N. “Boshlang‘ich ta’lim pedagogikasi, innovatsiya va intergatsiya” o‘quv qo‘llanma. – T.:Voris-Nashriyot, 2013.
hhps//mywordworld.ru
Published
2023-07-15
How to Cite
Nurillayeva, Z. X. qizi. (2023). O‘QUVCHILARNI FAOLLASHTIRISH, MUSTAQIL ISHLARNI TASHKIL ETISH ORQALI BILIM SAMARADORLIGINI OSHIRISH USULLARI. Innovative Development in Educational Activities, 2(13), 20–24. Retrieved from https://openidea.uz/index.php/idea/article/view/1509
Issue
Section
Articles