O‘QUVCHILARNI FAOLLASHTIRISH, MUSTAQIL ISHLARNI TASHKIL ETISH ORQALI BILIM SAMARADORLIGINI OSHIRISH USULLARI

Authors

  • Ziyodaxon Xalimjon qizi Nurillayeva O‘zDJTU 1-bosqich talabasi

Keywords:

ta’lim-tarbiya, mustaqil ta’lim, bilim samaradorligi, baholash, ta’lim jarayoni, rag‘bat, mustaqil faoliyat.

Abstract

Bugungi kunda maktablarda olib borilayotgan turli xil pedagogik usullar o‘quvchilar uchun samarali bo‘lib kelmoqda. Shu sababli, o‘quvchilarni bilim olishga bo‘lgan qiziqishlari ortib bormoqda. Ushbu maqola o‘quvchilarni dars jarayonida yanada faollashtirish hamda mustaqil ishlarni tashkil etish orqali bilim samaradorligini oshirish yo‘llari haqida  to‘xtalib o‘tiladi.

References

Boshlang‘ich ta’lim konsepsiyasi. Boshlang‘ich ta’lim jurnali №6- 1998 yil.

Mavlyanova R. Raxmankulova N. “Boshlang‘ich ta’lim pedagogikasi, innovatsiya va intergatsiya” o‘quv qo‘llanma. – T.:Voris-Nashriyot, 2013.

hhps//mywordworld.ru

https://youtu.be/hZiTFhaDA6A

Downloads

Published

2023-07-15

How to Cite

Nurillayeva, Z. X. qizi. (2023). O‘QUVCHILARNI FAOLLASHTIRISH, MUSTAQIL ISHLARNI TASHKIL ETISH ORQALI BILIM SAMARADORLIGINI OSHIRISH USULLARI. Innovative Development in Educational Activities, 2(13), 20–24. Retrieved from https://openidea.uz/index.php/idea/article/view/1509