USMON NOSIR HAYOTI VA IJODINI O‘RGANISHDA FANLARARO INTEGRATSIYADAN FOYDALANISH
Keywords:
integratsiya, fanlararo aloqa, muammoli ta’lim, “Adabiy xokkey”, “Uzum pishdi”, “Karra jadvali” metodlari.Abstract
Ushbu maqolada Usmon Nosir hayot yo‘li va adabiy merosini o‘rganishda adabiyot darslarida fanlararo integratsiyani yo‘lga qo‘yish, uning o‘ziga xos xususiyatlari hamda boshqa fanlar bilan aloqadorlikka asoslangan metodlar haqida mulohazalar yuritilgan
References
Uzoqov L.P. Maxsus fanlarni muammoli o‘qitish texnologiyasi. – T.: Fan, 2013 – 312 bet
Adabiyot (Matn) 8-sinf uchun darslik/ O.Sultonov va boshqalar. – Toshkent: Respublika ta’lim markazi, 2020. – 286 bet
Adabiyot o‘qitish metodikasi [Mant] / o‘quv qo‘llanma: Q. Husanboyeva, R. Niyozmetova.: «Barkamol fayz media» nashriyoti, 2018-yil. – 352 bet.
"Zamonaviy o‘zbek adabiyoti rivojida Usmon Nosir ijodiy merosining o‘rni va ahamiyati" mavzusidagi xalqaro ilmiy-amaliy anjumandagi Dr.Kemal Yavuz Atamanning "TARİHTE ŞAİRLERİN YAŞADIĞI ACILAR VE KÜRESEL DAYANIŞMA" mavzusidagi ma’ruzasidan
Internet saytlari: https://uza.uz/posts/425248 va https://t.me/dilafruz_xidoyatova