ОСНОВНЫЕ ВИДЫ ЗАНЯТИЙ ПО ОБУЧЕНИЯ ГРАМОТЕ

Authors

  • Зебо Фаттаховна Нурмонова Андижанский педагогический институт Кафедра начального образования

Keywords:

грамотность, уровень грамотности, виды грамотности, функциональная грамотность.

Abstract

В статье рассматриваются виды грамотности, ее значение и необходимость на сегодняшний день. Затрагивается сущность грамотности.

References

Kovaleva G S., Krasnovskiy E. A., Krasnokutskaya L. P., Krasnyanskaya K. A. Rossiyada RIABA xalqaro qiyosiy oʻrganish natijalari // Taʼlim masalalari. – 2004. – 1-son.

Kholodnaya M. A. Zamonaviy ustuvorliklari maktab taʼlimi: ijtimoiy hayotga moslashish qobiliyati

aql yoki intellektual rivojlanish va taʼlim? // Material IV Butunrossiya Kongressi Rossiyadagi taʼlim psixologlari “Psixologiya va zamonaviy rus taʼlimi” (2008-yil 8-12-dekabr, Moskva). – M., 2008-yil.

Leontiev A. A. Oʻqish psixologiyasidan oʻqishni oʻrgatish psixologiyasiga // 5-xalqaro ilmiyamaliy konferentsiya materiallari (2001-yil 26-28-mart): 2 soat ichida – 1-qism / ed. I. V. Usacheva. – M., 2002-yil.

2010-yil 7-dekabrdagi 2011-2020-yillarda Qozogʻiston Respublikasi taʼlimini rivojlantirish Davlat dasturi.

Perminova L.M. Funktsional savodxonlikning minimal maydoni (Sankt-Peterburg maktabi tajribasidan) //Pedagogika. 1999. – 2-son. – B.26-29.

Perminova L.M. Funktsional savodsizlik/savodsizlik ijtimoiy-pedagogik hodisa sifatida. – M., 2003-yil 8. Repkina G.V., Zaika E.V. Oʻquv faoliyatining shakllanish darajasini baholash. – M., 1997-yil

Downloads

Published

2023-05-30

How to Cite

Нурмонова , З. Ф. (2023). ОСНОВНЫЕ ВИДЫ ЗАНЯТИЙ ПО ОБУЧЕНИЯ ГРАМОТЕ. Innovative Development in Educational Activities, 2(10), 134–138. Retrieved from https://openidea.uz/index.php/idea/article/view/1341