TEACHING READING USING PRE-READING TASKS
Keywords:
aqliy o‘qish, mahorat, o‘qish usullari, so‘zlarni aniqlash va tushunish, ravon o‘qish qobiliyatlari, g‘oyalarni bog‘lash, tasavvur, lug‘at o‘qishning asosiy omilidir.Abstract
Mazkur maqolada o‘quvchilarda o‘qish darslarini samarali tashkillashda muhim bo‘lgan jihatlar namunalar asosida yoritilgan. Shuningdek, o‘qish darslarida o‘quvchilarining nutq salohiyatini rivojlantirishda qo‘llanuvchi metodlar va asosiy talablar aks ettirilgan, hamda o‘qishni o‘rgatishni bir qancha tamoillari keltirilgan. O‘qish darslari orqali bolalarning fikrlash usullarini yuksaltirish haqida ma’lumotlar berilgan.
References
Пассов Е. И «Основы методики обучения иностранным языкам»-Москва, 1977. -стр.88
Beaumont M. The Teaching of Reading Skills in s Second Language. -The University of Manchester,1996. P 112-130
Lems K. Teaching Reading to English Language Learners/ K. Lems, L. D.Miller, M. T. Soro. - NY, London: The Guilford press, 2010. P 256.