ONA TILI VA ADABIYOT DARSLARINI INTEGRATIV O‘QITISHNING O‘ZIGA XOS JIHATLARI
Keywords:
badiiy asar,adabiyot,nafosat,til hodisalari,integratsiya, nutq uslublari.Abstract
ushbu maqolada adabiyot darslarini ona tili bilan bogʼlash orqali badiiy asarlarning ona tilidagi boy til hodisalarini nazariy jihatdan anglash, ularni amalda harakatda ko‘rish, nafosatini tuyish, til hodisalaridan, nutq uslublaridan foydalanishning yuksak namunalari bilan tanishish imkoniyati yuzaga keladi. O‘quvchi ona tili va adabiyotni o‘zaro bogʼlanishda o‘rganar ekan, inson ruhining eng yuksak yutuqlari bilan tanishish, o‘z hayotining ongli ijodkoriga aylanish imkoniyati kengayishi haqida fikr yuritilgan.
References
Мирзиёев Ш.М. Қонун устуворлиги ва инсон манфаатларини таъминлаш – юрт тараққиёти ва халқ фаровонлигининг гарови. – Тошкент: Ўзбекистон, 2017. – 24-б.
Ahmedov S., Tursunova M., Qo‘chqorov R. Adabiyot. 6-sinf: O‘qituvchilar uchun uslubiy qo‘llanma. – Toshkent: Ma’naviyat, 2005. – 192 b.
Ahmedov S., Qosimov B., Qo‘chqorov R., Rizayev Sh. Adabiyot. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 5-sinfi uchun darslik. – Toshkent: Sharq, 2007. – 352 b.
Ahmedov S., Qosimov B., Qoʻchqorov R., Rizayev Sh. Adabiyot. Umumiy o‘rta ta’lim maktablarining 5-sinfi uchun darslik. Uchinchi nashr. – Toshkent: “Sharq” nashriyot-matbaa aksiyadorlik kompaniyasi Bosh tahririyati, 2020. –271 b.