ТАЛАБАЛАРГА ТАЪЛИМ БЕРИШ КОМПЕТЕНЦИЯСИНИ ШАКЛЛАНТИРИШДА ИНТЕРФАОЛ УСУЛЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИНИНГ ИЖОБИЙ ВА САЛБИЙ УСТУНЛИК ЖАРАЁНЛАРИ

Authors

  • Зилола Расуловна Назирова Самарқанд давлат ветеринария медицинаси, чорвачилик ва биотехнологиялар университетининг Тошкент филиали

Keywords:

интерактив мультимедия технологияси, оқ интерактив доска, инновацион инструментлар, дарс жараёнини ташкил қилиш.

Abstract

Таълим учун интерфаол технологиялар аллақачон ўзининг ижобий ва салбий томонларини кўрсатди. Ушбу мақолада бундай замонавий асбоб-ускуналардан фойдаланишнинг ижобий таъсири унинг камчиликларидан кўра муҳимлиги ва уларнинг аксарияти ҳал қилиниши мумкин кўрсатиб ўтилди. Энг яхши вариант – ўқувчиларга барча мумкин бўлган манбалардан тажриба ва янги билим бериш учун бир нечта турли усулларни бирлаштириш, унинг бошқа усуллар билан биргаликда қўллаш хақида тавсиялар берилиши кўрсатиб ўтилган

References

Бернацкая М. В., Муратова О. А. Плюсы и минусы использования интерактивных технологий при обучении иностранному языку студентов неязыковых вузов// Концепт. 2020.C-78.

Sattorov S. B. Interactive learning technologiyes in higher education: textbook. allowancye. - Saratov: Sciyencye, 2019.P-57

Xatamov M. A. Maktabda interfaol o‘qitish usullari va metodlari// Образование и наука в современных условиях: материалы ВИИ Междунар. науч.-практ. конф. (Чебоксары, 22 мая 2022.).Б-23.

Suvorova N. A. Interactive learning: new approaches. - M., 2021.P-43.

Қурбанбанбаева Д,А.Бўлажак чет тили ўқитувчилари нутқ омилкорлигини назорат қилиш методикаси.ном.дисс.

Т. :Тошкент.2011 йил.Б.14-15

Педагогикадан атамалар луғати. — Тошкент: Фан, 2008. — 196 б.

Ўзбекистон миллий энциклопедияси. 4-жилд. Зебуннисо-Конигил.

- Тошкент: Ўзбекистон миллий энциклопедяси, 2002. — 704 б.

Downloads

Published

2023-04-30

How to Cite

Назирова, З. Р. (2023). ТАЛАБАЛАРГА ТАЪЛИМ БЕРИШ КОМПЕТЕНЦИЯСИНИ ШАКЛЛАНТИРИШДА ИНТЕРФАОЛ УСУЛЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ ТЕХНОЛОГИЯЛАРИНИНГ ИЖОБИЙ ВА САЛБИЙ УСТУНЛИК ЖАРАЁНЛАРИ. Innovative Development in Educational Activities, 2(8), 137–146. Retrieved from https://openidea.uz/index.php/idea/article/view/1143