INKLYUZIV TA’LIM TIZIMIDA DIFFERENTSIAL TASHXIS
Keywords:
Inklyuziv ta’lim, differensial diagnostika, psixodiagnostika, potensial imkoniyat, skrining diagnostika, fonemologik bosqich, emotsional-irodaviy va motivatsion-ehtiyoj, professional konsalting, terminologiyaAbstract
Ushbu maqolada inklyuziv ta’limda rivojlanish muammolari bo‘lgan bolalarning xususiyatlarini differentsial diagnostikasi, rivojlanishida nuqsonlari bo‘lgan bolalarga differentsial tashxis qo‘yishning nazariy va uslubiy qoidalari, psixologik tashxislash darajalari, differentsial diagnostika tekshiruvi talablari to‘g‘risida so‘z yuritiladi. Maqola talabga ko‘ra annotatsiya, kalit so‘zlar, kirish asosiy qism, xulosa va foydalanilgan adabiyotlar ro‘yhatidan iborat.
References
“Ta’limto‘g‘risida”giQonun.
“Kadrlartayyorlashmilliydasturi”
Ture Yonson “Inklyuziv ta’lim”-“Opereyshen Mersiy” Toshkent-2003yil. O‘qituvchilar uchun qo‘llanma.
”Maktablrhammauchun”- “Bolalarni qutqaringjamg‘armasi” -2002yil.
”Dakarskieramki deystviy”- YuNESKO-2000yil. Frantsiyadachopetilgan.
“Alohida yordamgamuxtoj bolalarnima’naviy va estetik rivojlantirish” mavzusidagi ilmiy - nazariy konferentsiyamateriallari. Toshkent-“Uzinkomtsentr”-2002 yil.
”Halqaro forum materiallari”-Toshkent - Respublika bolalarni ijtimoiy adaptatsiyalash - 2005 yil.
”Ta’lim hamma uchun milliy dasturini joriy qilish masalalari” mavzusidagi ilmiy-amaliy konferentsiya materiallari. Toshkent-2005 yil.