OʻQUVCHILARNING DASTURLASHGA BOʻLGAN QIZIQISHLARINI RIVOJLANTIRISHDA SCRATCH DASTURLASH TILIDAN FOYDALANISH
Keywords:
Metodika, dasturlash, vizual rivojlanish, Scratch, ijodiy fikrlash, ta’lim, oʻyin, animatsiya, xarakter, sahna.Abstract
Ushbu maqolada bolalar uchun dasturlashni oʻrgatishda Scratch dasturlash tilidan foydalanishning bir qator afzalliklari keltirib oʻtilgan. Scratch orqali oʻqitishning muammo va loyiha usulidan foydalanish mumkinligi, afzalliklari koʻrsatib oʻtilgan. Scratch dasturlash tili bolalar uchun maxsus ishlab chiqilgan oson va intuitiv dasturlash muhiti ekanligi asoslanib berilgan.
References
Super Scratch Programming Adventure! Learn to Program. — No Starch Press, 2012. — 160 p. — ISBN 978-1-59327-409-2, 978-1-59327-531-0.
Sam Patterson. Ch. 6. Scratch and Other Web-Based Progtamming Platforms // Programming in the Primary Grades: Beyond the Hour of Code. — Rowman & Littlefield, 2016-03-21. — 121 с. — P. 49—58. — 98 p. — ISBN 9781475825459
Выготский Л. С. Воображение и творчество в детском возрасте. 1997 г. (7 стр)
A. G. Gʻaniyev. Ta’lim jarayonida oʻquvchilarda «ijodiy fikrlash» koʻnikmalarini rivojlantirishning ahamiyati. Фалсафа ва ҳуқуқ. №2 2020 (118-122 bet)
A. G. Gʻaniyev. Oʻquvchilarda ijodiy fikrlash koʻnikmalarini shakllantirish. Kasb-hunar ta’limi. 2012.№2 (27-28 бет)