XALQARO BAHOLASH DASTURLARINING TA’LIM SIFATINI OSHIRISHDAGI AHAMIYATI
Abstract
Mamlakatimiz innovatsion taraqqiyot yo‘lida shiddat bilan rivojlanib borayotgan bir davrda kelajagimiz davomchilari bo‘lgan yoshlarning bilim,ko‘nikma va malakalarini, kompetentsiyalarini, ijodiy g‘oyalari va ijodkorligini shakllantirish, hamda ilg‘or horijiy tajribalar, xalqaro mezon va talablar asosida baholash tizimini takomillashtirish, shu yo‘lda xalqaro tajribalarni o‘rganish,mavjud tizimni har tomonlama qiyosiy tahlil qilish muhim ahamiyatga egadir.
References
“Ta’lim to’g’risida”gi O’zbekiston Respublikasining qonuni. O’RQ-637, 23.09.2020y. https://lex.uz/docs/-5013007
O‘zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish to‘g‘risida” gi 997-son Qarori.
Andreas Schleicher, Иқтисодий ҳамкорлик ва тараққиёт ташкилоти, Таълим ва кўникмалар департаменти директори, PISA дастури асосчиси. https://www.oecd-ilibrary.org/sites/2c0d9903-en/index.html?itemId=/content/component/2c0d9903-en
O’zbekiston Respublikasi Vazirlar Mahkamasining “Xalq ta’limi tizimida ta’lim sifatini baholash sohasidagi xalqaro tadqiqotlarni tashkil etish chora-tadbirlari to’g’risida” 2018-yil 8-dekabrdagi 997-son qarori. www.lex.uz
Program for international student assessment. https://www.oecd.org/pisa/
Progress in international reading literacy study. https://pirls.bc.edu/
Trend in international Mathematics and Science study. https://timss.bc.edu/
Teaching and learning international survey. https://www.oecd.org/education/talis/
Oʼzbekiston Respublikasi Prezidentining “Oʼzbekiston Respublikasi Xalq taʼlimi tizimini 2030 yilgacha rivojlantirish konsepsiyasini tasdiqlash toʼgʼrisida”gi farmoni. Toshkent shahri, 2019-yil 29-aprel,www.lex.uz