ТАРИХ ФАНИНИ ӮҚИТИШДА АКТНИНГ ТАЪЛИМИЙ ХАРАКТЕРДАГИ БРАУЗЕР ВА ДАСТУРЛАРИНИНГ ДИДАКТИК ИМКОНИЯТЛАРИ
Keywords:
Ахборотлашган жамият, рақамли иқтисодиёт, виртуал борлиқ, online таълим, электрон баҳолаш тизимлари, мультимедия платформасиAbstract
Мақолада олий таълим муассалари талабалрига тарих фанини ӯқитшда зомонавий технологиялардан фойдаланиш самарадорлигини ошириш, тарихни ӯқитишда ахборот коммуникацион технологиялардан фойдаланиш, АКТ нинг таълимий характердаги браузер ва дастурларининг дидиактик имкониятлари ҳақида фикир мулоҳазалар жой олган. Ўқитиш жараёнида таълимнинг ҳар қандай воситалари каби технологик воситалар, жумладан, АКТ (АКТ)дан фойдаланишда ана шу ўзига хосликлар, АКТнинг шиддатли ривожи ва унинг таълим соҳасига таъсири ва таълим жараёнида АКТдан фойдаланиш афзалликлари ҳақида сӯз боради.
References
Ш.М.Мирзиёев / Эркин ва фаровон, демократик ўзбекистон давлатини биргаликда барпо этамиз/.: «ЎЗБЕКИСТОН» НМИУ, 2016.-5-бет.
Инновацион таълим технологиялари / Муслимов Н.А., Усмонбоева М.Ҳ., Сайфуров Д.М., Тўраев А.Б. – Т.: “Сано-стандарт”, 2015. – 70-б.
Загородникова О.М. Информационные технологии на уроках истории // https://urok. 1sept.ru/articles/602356.
Башмаков А.И., Башмаков И.А. Разработка компьютерных учебников и обучающих систем. – М.: Информ.-издат.дом. “Филинъ”, 2003. – С. 5.
Лекционный материал. Лекция №1. “Информационные процессы, информатизация общества, понятие информационного процесса, информатизации, информационных технологий” // https://studfile.net/preview/9824247.