ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИДА ТУРИЗМ СОХАСИИИ РИВОЖЛАНТИРИШДА,ТАЛАБНИ ШАКЛЛАНТИРИШ ХОЛАТИ ВА МУАММОЛАРИ
Keywords:
Туризм, соха, статистика, регрессия, корреляция, мамлакат, табиат, миноралар, хизмат, сервис,и кдисод, бизнес, мақбара, зиёратгох.Abstract
Маколада Ўзбекистан Республикасининг туризм сохасида талабни шакллантириш масалалари кўриб чикилган ва вилоятлар кесимида тахлил килинган. Статистик маълумотлар тахлил килиниб кўрсатгичлар аникланган.
References
Азоев ГЛ. Конкуренция: Анализ, стратегия и практика. М.: ИНФРА-М, 1996.
Алексеев В. Практикум по маркетингу: Задачи, тесты, ситуации. М.: ИНФРА-М, 2001.
Амблер Т. Практический маркетинг. Издательство "Питер”, 1999- 400 с. (серия ‘‘Теория и практика менеджмента”)
Андреева О.Технология бизнеса: Маркетинг: Учебное пособие. М • ИНФРА-М, 1997.
Ассэль Г. Маркетинг: Принципы и стратегия. М.: ИНФРА-М, 2001.
Барышев А. Маркетинг: Учебник. М.: Академия, 2002.
Downloads
Published
2022-10-22
How to Cite
Исмаилова, М. Э. (2022). ЎЗБЕКИСТОН РЕСПУБЛИКАСИДА ТУРИЗМ СОХАСИИИ РИВОЖЛАНТИРИШДА,ТАЛАБНИ ШАКЛЛАНТИРИШ ХОЛАТИ ВА МУАММОЛАРИ. INTERNATIONAL CONFERENCE DEDICATED TO THE ROLE AND IMPORTANCE OF INNOVATIVE EDUCATION IN THE 21ST CENTURY, 1(5), 86–91. Retrieved from https://openidea.uz/index.php/conf/article/view/392
Issue
Section
Articles